علیرضا نورمحمدی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر لزوم مرجع بودن مرکز ارتباطات مردمی در ارزشیابی دستگاه ها و مدیران کشور، اظهار کرد: با عنایت به اهمیت نقش و جایگاه مردم در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و فرمایشات و تاکیدات ریاست محترم جمهور به کاهش فاصله مسئولین با مردم و نهادینه نمودن فرهنگ مردمداری در دستگاه های اجرایی، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اقدام به تدوین شاخص و چک لیست های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه ارتباط و تعامل با مردم کرده است.
وی افزود: در این ارزیابی که در 6 عنوان نظام ارتباطات مردمی شامل شاخص های کمی و کیفی سامد، ملاقات چهره به چهره، پاسخگویی برخط 6133، صدای مردم، ستاد ارتباطات مردمی در محورهای شکلی و محتوایی و بر اساس شاخص های 56 گانه انجام شده است، سازمان حفاظت محیط زیست در بین 30 وزارتخانه و سازمان کشور حایز رتبه خیلی خوب گردید.
لینک خبر در پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست (
لینک)